// Strawberry Cupcake


Hello World! Im Sunshine and im 100 years young from Saturn. Replace this nonsense intro (Y)


► My Biography
► My Stuff
► My Friends
► My Diary



Put your Cbox here. Make sure the correct measure of the width of your Cbox.


Template & Skin by : Husnaa.
Big help from : Wani | WHI | C4U | Una


Older Post | Newer Post
cry :'(
Wednesday 27 March 2013 | 10:57 | 0 Sweet Cupcake

hello guy's. today maybe sukar untuk aku bergelak ketawa dan bergurau senda dengan korang. sebab ape? sebab now aku dalam keadaan sedih *okeyh airmata dah start bertakung and bersedia untuk keluar bila-bila mase je* airmata mengalir? menangis? ohh no babe !  aku tak kan biarkan selagi ego aku kuat. aku kuat. yes i know i'm very strong!

biy, sedih mane pon saye. saye akan tetap tersenyum even fake sebab saya nak awak tahu yang saya gembira bersama awak :') saya fake smile bukan sebab nak berahsia tapi sebab saye tahu bile saya menangis awak start risau. betol kan? so why saya perlu buat awk risau kalau saye masih boleh tersenyum..

biy, maafkan saye, saye tak tahu kenapa tibe-tibe air mata nieyh mengalir laju. bukan sebab nak buat awak risau tapi saye lemah kali nieyh. ye awak lemah sangat bile awak send text macam tu. awak tahu ape yang saye fikir time tu? saye fikir awak nak tinggalkan saye. ya allah takut sangat biy. saye takut sangat dengan benda tu. takut benda tu betul-betul terjadi :( *tunduk kepala sambil lap air mata*

air mata tak pernah cube untuk mencurangi kite. tahu kenape? sebab disaat kite sedih, ia selalu menemani kite even kite cube menghalang die. hebatkan die? setia dengan kite saat susah. tak perna cube untuk lari even diminta :'(

semakin lama kita bersama,
semakin banyak kita mengenali antara satu sama lain

semakin kuat cinta kita
 semakin banyak dugaan yang melanda.

tanpa awak mungkin saya hanyelah insan biase

biy,
thankz for come to my life and make me happy always
everyday and everytime i smile because of you
your smile can make me melting and fall in love again
your hair can make me like to see you
biy,
you know what?
i really love you for a thousand years
you know what?
i really crazy afraid to lose you
biy
please stay away with me alright
ILOVEYOU

biy,thanks keyhh sebab hadir dalam sayang. thanks juga sebab dah ceriakan hari-hari sayang dengan senyuman and kasih sayang yang biy dah bagi buat sayang.
biy,sayang beruntung dapat biy and sayang nak biy tahu yang sayang tersangat bahagia dengan biy.please stay with me poweber alright? i'm very afraid losing of you! serious.
*tunduk kepala and lap air mata* :'(