// Strawberry Cupcake


Hello World! Im Sunshine and im 100 years young from Saturn. Replace this nonsense intro (Y)


► My Biography
► My Stuff
► My Friends
► My Diary



Put your Cbox here. Make sure the correct measure of the width of your Cbox.


Template & Skin by : Husnaa.
Big help from : Wani | WHI | C4U | Una


Older Post | Newer Post
my superman
Friday 29 March 2013 | 01:37 | 0 Sweet Cupcake

rindu,seriusly ...sangat... lama tak post... haha keyh aku yang perasan :3  okeyh-okeyh tak nak terpesong title jauh sangat, let's get started haha<3  bawah nie superman aku yang aww aww, sayang kau :*
okeyh-okeyh mesty korang nak tahu serba sikit pasal orang yang ade kat dalam gambar nieyh kan
name die muhammad fitri bin abdullah,umor enambelastahun,lahir pada 14 feb 1997 tempat lahir tak tahu kat mane. LOL. warna kegemaran die biru,merah dan hitam. die suke makan nasi ayam and nasi goreng *kuat makan tapi kemping kan :P* die suka air milo ais.hobi die pulak suke lepak,main futsal and bola sepak *ehh futsal dgn bola sepak tu bukan sme je ke :3* cite2 die pulak tinggi nk jadi wireman sebab sekarang die amek aliran elektrik.. btw die nie ade enam orang adik beradik.. die anak no lima..

die nie suke sangat ambil berat,penyanyang,sweet orang nye,and macam macam lagi laa.. die nie degil tahap mesir zaman purba hehe*ehh ade ke degil macam tu -.-*  pape je laa..  paling aku lemah tengok die time die taching.. haishh taching mengalahkan perempuan-.- penat tau nak pujuk die. al-maklum laa aku tak rety nak pujuk lelaki yang taching nie puas aku cari kat google 'cara memujuk pasangan' tapi hampehh hehe *jangan marah auw biy* aku sayang die woii *jerit kuat kuat di atas bangunan* bia semua orang tahu yang aku sayang die.. korang jangan ambil die dari aku tau tau.. kalau korang ambil die dari aku,aku bagi fly kick kat korang tau *haish dah mule nak meroyan*
aku suke pic nie terselah kecomelan dan kekempingan die hehehe :P *opps terlepas pulak*

sampai sini je laa aku cerita pasal 'MYSUPERMAN' aku.. idea dah takde :P
okeyh-okeyh guruh dah marah,kilat pon nak remukkan rumah aku~ better tutup wifi and lappy sebelum berkecai :D wa sayang sama lu bro :* muahhh setepekk kat pipi hehe~!@#$%^&*