// Strawberry Cupcake


Hello World! Im Sunshine and im 100 years young from Saturn. Replace this nonsense intro (Y)


► My Biography
► My Stuff
► My Friends
► My Diary



Put your Cbox here. Make sure the correct measure of the width of your Cbox.


Template & Skin by : Husnaa.
Big help from : Wani | WHI | C4U | Una


Older Post | Newer Post
cinta
Sunday 16 June 2013 | 01:19 | 0 Sweet Cupcake


hello earthings.its been a month since april kod tak upded entry blog. maklum lah terlalu gelabah and busy dengan mid ter exam kan. okeyhh here we go,for today's post,i would like to share story about love.. bhaha speaking jup >_<

awakk.. hari ni saya belajar sesuatu tentang cinta.. baru saya tahu yang cinta tak boleh diungkap dengan kata-kata.. baru saya tahu yang cinta juga tak boleh diukir dengan janji janji. kita perlu menyintai seseorang bukan sebab janji kan awak? kita perlu ikhlas
awak... hari ni juga saya berlajar sesuatu yang baru... cinta memang perlukan pergorbanan.. lagi kadang-kadang tu kan awak kita perlu korbankan cinta kita.. memang kita akan terasa sakit... tapi ia untuk kebaikkan kedua-dua pihak.. ini yang dinamakan pergorbanan yang sebenar..
tapi......
saya nak awak tahu yang saya tak sanggup kehilangan awak...
awakkk... cinta dah banyak mengajar saya erti kehidupan.. cinta juga menganjar saya erti berusaha.cinta juga menganjar saya untuk menjadi lebih kental dalam meneruskan kehidupan ini..
awak mungkin sekarang ramai yang tak percaya cinta.. saya sedih sangat awak,cinta ni anugerah allah kepada kita.. kita perlu guna dengan sebaeknya kan awak? kita perlu hargai..
awakk mungkin saya tak macam perempuan laen... saya tak romantik,saya tak jiwang, saya tak pandai nak sweet-sweet ni.. tapi saya akan cube kalau itu yang awak nak... sebb cinta menganjar saya untuk memberi dan menerima.. saya harap perasaan dan cinta awak pada saya tak akan perna hilang :')